Trött men glad

Vaknade med ett ryck 7:45 och inser att nu är det bråttomt, Oscar börjar skolan 8.10 och innen dess ska han helst ha hunnit äta frukost, klä på sig och blir skjutsad med bilen.
Det blev gubben som drog nitlotten och fick hoppa upp ur sängen och se till så¨allt hanns med.

Vi andra hde inget planerat inflr dagen men gubben kom med förslagt at åka och simma så det blev till att leta fram alla badkläder och ge sig iväg.
Alexanders feber var som bortblåst och Moa är mycket bättre så det känndes som ett lagomt soft alternativ till fredagsaktivitet. Var till ett ställe där som har varmvattenbasäng, o nog var det varmt allti, 34 grader, helt i min smak!!
Hatar när man åker till badhus och måste pina sig ner i det 28 gradiga vattnet, det är för kallt för min smak.
Det var helt underbart alla barnen njöt, ja även vi vuxna förståss.

Lyxade med Semlor på vägen hem så nu sitter vi hela högen i soffan och är helt slut, man blir verkligen helt slut av att bada, Moa somnade i bilstolen innan vi ens nått bilen:)

Det bästa av allt är att jag fått lite av mig leverans i dag, inte allt men endel iaf  så i kväll ska pärlas..

Nu är planen att vi ska rota fram våran fritös, den används ungefär en gång om året...
På menyn står friterad kyckling, ris och jordnötssås, riktigt flottig fredagsmat med andra ord, men ibland måste man få lyxa!!

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska tänka lite på vad jag vill ha sen så ska jag lägga en beställning. jätte fina halsband verkligen :) hur lång tid brukar det ta innan man får dom?

2009-01-17 @ 16:24:14
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0