underbar morgon

eller inte.

Vaknade kl 5:20 med att det var ett fasligt liv här nere och att larmet körde igång.
Moa vaknade givetvis också och jag flög upp för att se vad som försiggick.
Nu skulle man kunna toro det var inbrottjuvar denhär tiden på dygnet, men inte då, det vara bara våra alldeles egna morgonpigga huliganer:)

Dom stod inne vid garderoben och letade kalsonger.
Alexander hade bajsat och hade då troligtvis gått och väckt Elliot för att få lite sällskap:(
Fick tvättat av alexander och fick på honom en ny nattblöja, sen var det raka vägen upp i sängen igen med förmaningen att : Det är natt!!! Ni ska sova!!!

Kan säga såhär jag var inte vidare pigg just då och tonen kanske inte var den allra trevligaste men in i sängen gick dom och sedan hörde jag inget från dem förrän klockan var runt 7, skönt.

Nu har jag skickar iväg Oscar till skolan och Moa är lämnad på dagis, hon skulle va där mellan 9-12 i dag.
Så nu sitter jag och tvillingkillarna och kikar ¨på Playhousedisney, eller ja dom kollar och jag bloggar.

Vet inte vad vi ska hitta på i dag,  städa står högt på listan men det är ju så tråkigt.....
Lite bilder skulle jag behöva ta också så jag får mailat iväg för att få en ny design till bloggen, julgranen känns lite ute nu om man säger så.

Vad ska ni andra hitta på i dag?

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon..

oj det var ett annorlunda sätt att vakna på..:) hihi... här har stina hållt låda hela natten.. pust.. fick sova lite nu på förmiddagen iaf..



ja ta lite kort nu så jag kan köra i gång med din design..;)



nu ska jag ut på en rask promenad.. "tror jag iaf"



kramkram

2009-01-26 @ 10:55:44
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0