Ny dag

Var riktigt trött i morse då klockan ringde, trots att den var 7 och inte 6 som den brukar.
Kravlade mig iaf upp och kom iväg utan at varken gubben eller något av barnen vaknade.
Kommer till jobbet kl 8, säter nyckeln i dörren men kommer inte in, låst.
Sätter mig utanför och läser en tidning osm jag lyckligtvis hade med mig i väskan, 1½ timme senare komer jag in.
Som tur var så sken solen så jag hade det ganska gott endå, hade varit värre om det regnat.

Slutar redan 14:30 i dag, så det blir en lugn eftermiddag hemma med familjen, ska nog fortsätta på vårt lila "projekt" om vädret tillåter.

resten av familjen ksulle iväg och leka på någon rolig lekplats i dag då jag var på jobbet så dom lär väl vara lagomt trötta då jag kommer hem:)

Ha en fin dag, Kram

Kommentarer
Postat av: miian

hey gumman!

Hur har ni det efter semestern?

Allt flyter på antar jag.



Hua läste om 6barnsmamman vilken kvinna,vilka känslor,vilka beslut.

Tänker på det som jag kände för Lowa när hon kom till,tänk de känslorna gånger sex.

Hua!

Hoppas allt går bra för henne.



Klart Moa ska ha en tvillingvagn till dockorna,var hittar man såna?

Tycker överallt jag letat fanns bara de där "vanliga" tråkiga plus Briovagnarna som verkar va poppis nu.

Ullared har kanske? =)



Annars flyter allt på här.

Ska på partajj ikväll med HUAAAA

JAja sen blir det lugnt resten av året ;)

Kramkram

2009-07-08 @ 13:12:37
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får en fin dag!



Tack för att du håller tummarna :)

2009-07-08 @ 15:12:05
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej, nej "name it" finns inte på frölunda torg men "Guppi" säljer ju name it kläder..Kram!

2009-07-08 @ 16:01:42
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: Frida

Hihi ja då var det verkligen bra att det inte regnade´. Din arbetsdag blev ju iaf inte så lång;D

Kramar<3

2009-07-08 @ 20:15:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0