Otäckt

Fy, mår riktigt dåligt då jag tänker på det.

Var och skulle kompletteringshandla lite i dag på Maxi, Oscar går runt och kikar och Moa sitter som vanligt i kundvagnen.
Gubben hittar en picknikkorg som vi varit ute efter och "ropar" åt mig, jag vänder bort huvudet åt hans håll för att titta på den, sen känner jag bara hur vagnen rörs sig och när jag tittat bakåt har Moa ställt sig upp i sitsen och faller handlöst bakåt med huvudet före rakt ner i vagnen.
Fy vad många tankar det hann snurra i huvudet, hon skriker på en gång så jag tar upp henne och ser så det gått bra med huvudet och att hon inte blöder. Syns inget men oj så ledsen hon är, har nog aldrig sett henne så ledsen innan:(

Försöker trösta henne så gott det går men hon är lite småledsen under hela handlingen, men blir lite gladare då hon får en glass efter vi handlat färdigt.
Sitter för ovanlighetens skulle bak hos henne hela vägen hem för att hålla koll och se så hon inte svimmar eller kräks, men hon verkar okej men givetvis medtagen.

Lilla gumman, fy sånt dåligt samvete man får, man ska ju inte släppa barnen ur sikte men det är ju så lätt hänt.
Har haft full koll på henne hela eftermiddagen men hon verkar må bra, vilket känns skönt, man vet ju aldrig, även om inte korgen är hård på det sättet så är man ju lite rädd för hjärnskakning och så.

IKEA här har fått nya vagnar med inbyggt bälte, sånna skulle alla ha haft, dom är verkligen jättebra!

Ska gå in och titta till henne nu igen.

Vår lilla prinsessa



Hoppas ni andra haft en bra dag, Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..

men fy så hemskt.. tur det gick bra.. :)



nu har jag skrivit mitt mobilnummer är mailadressen ska stå..:)

du kan ju ringa på söndag..:) vore toppen roligt..kramrkam

2009-07-25 @ 02:28:41
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: HUSnrNIO

Usch. Hemskt när det händer olyckor. De händer ju på en sekund:( Guvetvis borde ALLA kundvagnar ha inbyggt bälte.

2009-07-28 @ 09:05:13
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0