Stora byggslaget



Kan inte sluta titta på programmet men tycker endå det är katastrof.
Hur kan man kalla dessa för sveriges bästa hemmafixare?

Dom kan ju inte ens spackla en vägg ordentligt, o ven 17 väljer att måla väggarna i sin hall i bebislila?
Om jag får ha min åsikt så tycker jag det röda huset ser ut som en lekstuga, något en 5 åring valt och gjort, det svarta huset är väl snäppet bättre men endå, nä, inget för mig.

Nu ligger dom dessutom ute på hemnet, till priset av 2 miljoner, är tveksam till att dom kommer få det faktiskt.

Vad säger ni andra?

Nu sover alla barnen och gubben har dragit fram "projektet" igen, få väl gå ut o se så det går rätt till:)

Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Jag har lyckats undvika det där programmet totalt. Tänkte att jag skulle sett det men det har alltid kommit något annat i vägen.

2009-07-08 @ 21:34:10
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja några proffsiga hemmafixare verkar de dock inte vara. Visserligen har de hård tidspress men ändå. I dagens program hade de ju bara målat och inte ens spacklat.suck. Och det lila...nääääääääääääää! Kram

2009-07-08 @ 23:32:58
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0