Godmorgon!

Klockna är 9.40 och jag har redan varit vaken i 4 timmar, helt sjukt, men börjar man sju och ska lämna 4 barn innan så är det bara att bita i det sura äpplet och gå upp när klockan ringer.

Frukosten i dag blev inget avancerat, orkar inte stå coh gra frukost hemma innan ajg åker så det fick bli en smothie gjorde på vaniljfil utan socker och frysta hallon.

Till Lunch har jag med mig rester från gårdagens middag.
Vet inte om det är något mannens familj kommit på eller om det är fler som äter Murr?
Väldigt enkelt och gott är det iaf, man bara bryner på köttfärs och strimlar vitkål och vänder ner och låter den bli mjuk tillsammans med köttfärsen, salta lite och sen är det klart!
Smidigare kan det nästan inte bli!
För att få lite smak på det hela brukar jag ta lite BBQ krydda på det hela, låter kanske konstigt men gott blir det, o det är ju huvudsaken.

Måste få tacka för alla fina kommentarer och alla peppning på gårdagsn inlägg, känns verkligen toppen att ha så många som stöttar en. Ska förska att ha tid och kika in hos er alla under dagen.

Nu ska jag göra lite nyta på jobbet tror jag

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon..

Har aldrig hört talas om Murr, men jag kommer att testa det här iaf.. lät ju gott och hur smidigt som helst..:) perfekt GI med.. :)



hoppas du får en fin fin dag gumman..KRAMEN

2009-06-03 @ 10:02:06
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0