Jag ska aldrig

Usch säger jag bara, min kolega har semester vilket innebär att jag får jobba mer, så denhär veckan har jag jobbat 8-17 varje dag. Vilket inneburit att jag åkt hemmifrån kl 7 och inte varit hemma förrän 17.30.
Måste ge en eloge till alla heltidsarbetande mammor som jobbar så, jag hade aldrig orkat!!
När jag kommer hem är det ju dax för mat och sedan påbörja kvällsrutinerna samtidigt som det ska tvättas, städas o fixas, phu!
Men nu är det bara en dag kvar sen är det helg igen,så jag ska nog överleva hoppas jag:)

Ska försöka få lite tid över i kväll och ladda upp lite bilder från vår midsommarhelg.
Vill även tacka för de fina kommentarerna, ska in och läsa ikapp hos er också, har över 200 inlägg på bloglovin att läsa ikapp..

Hoppas ni har det gott i värmen, Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Att jobba & vara mamma ÄR jobbigt, förstår att du är trött.

Ha en mysig kväll i solen & värmen.

Kramar<3

2009-06-25 @ 20:01:08
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0