jobbjobbjobb

Så sitter man här igen, gubben kom hem tidigar i natt så han fick äran att lämna barnen på dagis i morse medans jag kunde få 30 minuters sovmorgon, gött!

Har verkligen legat i hela morgonen så nu är alla dagens måsten avklarade, himla skönt, nu är det bara o beta av det som dyker upp efterhand.
Det jobigaste är nog att jag måste ut en sväng efter unch och det spöregnar!
Dessutom tog jag den lilla bilen i morse och där låg det inget paraply så jag lär ju var pisseblöt då jag kommer tillbaka.

I dag ska jag äntligen betala vår resa också, bara den e slutbetald så känns det lite mer verkligt.
Det viktiga som måste fixas sen är nu bara pass till Moa och Oscar och resväskor, har fortfarande inte hittat några som jag gillar och till rätt pris.

Har precis messat gubben och beställt räkor till i kväll, så nu hoppas jag bara på att de återstående 8 timmarna går fort.

Ha en bra dag, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0