Packapackapacka

Hållt på och packat i 2 dar nu men det känns endå som man glömt en massa.

Det är både för och nackdelar med att ha husvagn, ska man resa med resväska har man sitt begränsade utrymme att packa på, i husvagnen får man plats med en hel del, kikar man in i husvagnen kan man tro vi ska vara borta 4 veckor och inte 4 dagar, haha

I dag efter jobbet bytte jag bil med Erisk syster så vi kan komma iväg, vi får nämligen inte dra husvagnen med vår bil utan E kort då alltihopa vägen över 3,5 ton.
Till nästa sommar MÅSTE vi ha E kort, eller vi och vi, gubben måste :)

Nu måste jag ta tag i det sista innan jag ska gå och och lägga mig, jobbar 7-13 i morgon sen är det raka vägen hem för att koppla på husvagnen och sedan iväg.

Hus, katt och kaninvakt är fixad och instalerad.
Nog för att larmet sköter sitt jobb bra men något som det inte kan är att mata husdjur!

Nu måste jag fortsätta, hörs vi inget innan så önskar jag er alla en riktigt glad midsommar, UTAN regn tack!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...

oj över 3 ton... det var ett stort ekipage..:)

hoppas ni får en underbar midsommar..:) vart ska ni någonstans??

kramkram gumman..

2009-06-18 @ 06:13:49
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0