Ullared

Ja somsagt så hoppade jag och Oscar in i bilen och styrde den mot Ullared.
Åkte vid 10 och var hemma igen vid straxt efter 14, då hade vi hunit strosa runt inne på Ge-kås och ätit en sen lunch.

Såhär såg det ut i vår tvättstuga då vi kom hem



3 fulla påsar som dessutom vägde bly.
Bland annat  detta blev det.



  Lego till Oscars kompis som han ska på kalas till i morgon 89 kr, strumpor, 9.95 kr paret, små lampor som jag har tänkt använda till ett litet kök vi ska bygga till barnen, 39.95 för 3 stycken, vantar, nappar och nappflaska till Moa och nya tvättlinor som jag hoppas få användning fölr då jag övertalat min man att bygga en torkställning ute.



En skjorta och 2 T-shirtar till gubben och 2 T-shirtar till Oscar, sammanlagt c:a 300 kr, som hittat

Var i går och letade regnkläder till Elliot och Alexander men gav upp då det bara fanns dedär tråkiga blå och röda regnkläderna på både H&M och Kappahl, Lindex stjärnsett tyckte jag såg för tråkigt ut.
Hittade detta i Ullared för ett riktigt bra pris, 129 kr för byxa och jacka, så det fick bli ett varsitt till dem.
Det verkar ju ska regna hela sommaren så det är bäl bästa man e förberedd



Sen fick vi givetvis med oss en hel massa till men inget som är speciellt roligt att visa upp.

Nu ska jag kika på hjälp jag är med i en japansk tv show, har aldrig sett det tidigare.

Ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: ♡ Russin

hej



oj vad du shoppar..:) fina saker..:)

2009-06-11 @ 22:14:18
URL: http://enburkrussin.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej och tack vännen :)



Gu så mycket fint du har shoppat, jag vill också ha nära till ullared ;) hihi!



Kramisar

2009-06-11 @ 23:36:59
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Speja

Vilka fina affärer du har gjort! Jag har aldrig varit i Ullared trots att jag har andra hälftens släkt i Borås. Kanske borde man masa sig dit...

2009-06-12 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0