Fredag

Äntligen fredag igen, solen skiner och jag hoppas helgen bjuder på fint väder så vi kan börja fixa ute i trädgården.
Det som står på listan nu i sommar är

* Göra färdigt altanen
* Bygga liten staketdel på ena kortsidan av altanen
* Asfaltera uppfarten
* Bygga staket på framsidan av huset
* Måla färdigt huset
* bygga ett runt typ av golv till poolen.

Och tusen andra saker som dyker upp vart eftersom.
Sen kommer vi ju säkerligen inte hinna med ens hälften med tanke på att alla 4 barnen ska var med och göra allt detta också...

Men vi har iaf en plan o det är ju bra det iaf

Nu ska jag äta lite lunch och sedan fortsätta jobba, känner att det kommer bli en läng eftermiddag/kväll på jobbet i dag,
Brukar bli det då det är fint väder ute och man vet att resten av familjen är hemma och gottar sig.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch ja.....nu kommer alla trädgårdsmåsten.

Vi har en hel del att stå i, saker vi hoppade över förra året, hihi

4 barn som ska vara med överallt, hujedanmig, hihi

Ha en mysig helg!

Kram

2009-03-20 @ 11:43:54
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

Åh har ni pool??=)

Lyx!

Jag och Lowa kommer i sommar hihi!

Jo det är underbart skönt att kunna jobba och vara mamma OCH må bra över situationen,helt underbart!

Hoppas du får bort lite timmar på fredagarna,fredagarna är ju verkligen den kvällen man vill ha med familjen.



Händer hos er i helgen?

Kram

2009-03-21 @ 14:49:52
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas du fick gjort en del av det som stod på listan i helgen. Sen måste jag bara säga att jag tog hjälp av min Quickkutztång och stansade ut bokstäverna och myrorna på lektunnan. Skulle vara grymt jobbigt att klippa ut allt smått. Så så himla duktig är jag inte... Ha en trevlig söndag.

2009-03-22 @ 00:16:39
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0