Helgen

blev inte alls som vi tänkt oss.

Hade tänkt börja fixa ute men det blev det inte med, utan iställer började vi inne, smart drag va, nu när solen sken o allt.
Iaf så har vi fått upp Moas tapet och har även börjat måla de övriga 3 vägarna vita, det blir så himmla fint.

Vi är ju vana att göra "killrum" men jag måste nog säga att det är aningens roligare att inreda tjejrum:)
Är verkligen supernöjd med tapeten.

Bilder får komma lite senare då vi är klara.

I dag jobbar jag till 19, o sen ska jag hem och börja rota fram lite saker som ska med till Teneriffa, jag är lite snurrig så det är bra att börja i tid så man inte glömmer något.

Ha en fin dag, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0