Inte helt barskrapad

Nä somsagt efter att inte ha gått till tandläkaren på typ 6 år eller nåt så förväntade jag mig faktiskt mer hål.
Det han hittade var ETT hål, vilket känns underbart!!!
Ska laga det nästa vecka.
Så med undersökning, ta lite tandsten och laga ett hål blir jag "bara" 1500 fattigare.
1500 är mycket pengar men endå mindre än vad jag räknat med *glad*

Känner mig ändå inte på humör i dag, trött på att allt går emot oss hela tiden, trött på att aldrig kunna få lite egentid, trött på att intre veta hur vi vill göra med en eventuell flytt, helt enkelt trött!!!

Ska nog lyxa på med lite godis i kväll bara för det, GI eller inte, känns som det kan kvitta.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

grattis till enbart ett hål och inte flera stycken.. :) tråkigt att du känner dig nere.. :(

Stina gick och la sig straxt efter vi talat på msn!! nu har jag sytt färdigt gardinerna och kuddfodralen.. :)



hoppas det löser sig med allt...



kram

2009-03-10 @ 20:19:07
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh, så skönt med tandläkaren.

Min tandläkare är så bra för de ringer hem en gång om året och då känner man sig illa tvingad och gå dit. De säger typ bara: "Hej det är XX från X, nu är det dags att beställa tid igen". Då hinner man inte hitta på några bra undanflykter, hade det inte varit för det så hade jag nog dragit ut på tiden mellan besöken, hihi.

Jadå, lite motion varje dag skadar ju inte :-D.

KRAM

2009-03-11 @ 20:48:56
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte bli så mycket gladare än när det gått bra hos tandis.

2009-03-12 @ 10:54:30
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0