Mycket bättre

Denna morgonen blev mycket bättre än gårdagens även fast klockan ringde 5:30

Alla var vi lite småsega, väckte Oscar först för att få på honom kläder, sen gick han upp för att väcka brorsorna, men ropade snabbt på mig för han inte fick upp dom, stackarna var supertrötta!!!

Jag gick upp och där ligger det två sovande killar, pratar med dom o lyfter försiktigt på täcket men ingen tillstummelse till att vilja kliva upp så det blev påklädning i sängen i dag. Elliot mummlar "ja e trött vill va hemma"
Stackarn hade ingen lust att gå till dagis i dag, och jag förstår dom, har dåligt samvete varje dag då jag drar upp dem ur sängen vid halv sex för att lämna dem på dagis kvart över 6. Och att sen veta att dom ska vara där i över 9 timmar gör inte saken bättre:(
Ni förstår varför hemmafru lockar va;)

Vi kom oss iaf väg till dagis utan tjafs eller bråk från någon, så himmla mysigt att lämna dem då.

På jobbet har vi varit ute o rännt hela dagen, fixat både det ena och det andra, mcyket i och ur bilen blir det men samtidigt gillar jag sånna dagar, dagen går mycket fortare då man har lite att göra.

I eftermiddag har vi varit ute och lekt på gatan, lägger upp lite bilder senar i kväll, nu tjatar gubben igen, han undrar om jag vuxit fast med datorn:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0