Onsdag

Vaknade av Moa i dag för en gång skull och tur var v'äl det.
Tänkte ge mig själv en kvarts sovmorgon i dag så i går ändrade jag om alarmet i mobilen, till 5.45 trodde jag, men när jag sedan titta och undrar varför den aldrig ringer ser jag att den står på 6.45, inte så bra.
Men vem behöver väckarklockan när jag har 4 levande:)

Jobbade 7-15.30 och mötte sedan upp gubben och barnen på Elgiganten för att kika på ny tv,
Hittade en vi ville ha för 7990, men så kollade försäljaren upp att i internetbutiken så fanns den till kampanjpriset 6790, startade övertalningskampanjen om att vi skulle få den i butiken för samma pris men det gick minsann inte för sig, gaaa

Vad spelar det för roll liksom?
Jaja det hela slutade med att vi åkte därifrån tomhänta, men la istället in en beställning på internet då vi kom hem så nu hoppas vi dom håller vad dom lovar och levererar den hem till oss under fredagen.

Denhär blev det
                           

En LG 42 tums LCD, kommer bli en himla skinnad emot för den vi har nu, en 28 tums tjocktv från typ 95:)

När vi kom hem stekte vi våfflor som vi åt med sylt och grädde, mums.
Alla åt med god aptit utam Oscar, som sa han kännde sig dålig:)
Kollade tempen lite senare som visade 39 grader så det var ju förståeligt, så han blir hemma i morgon.
Somnade på soffan medans syskonen härjade runtomkring , inte likt honom alls.
Ska försöka jobba båda två iaf så får ha ligga brevid sin sovande pappa och se på tv i morgon och krya på sig, funkar det inte så får dom ringa efter mig.

Nu e det dax att förbereda inför morgondagen.

Kram

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hej gumman..:)



det var en snygg tv.. vi skulle också behöva en ny.. det är förvisso inte fel på den vi har men den är sååå tjock och tar så stor plats..

jag vill ju ha en vit då..;)



synd om oscar som blev sjuk.. stackarn.. hoppas ni andra klarar er men risken för att du har flera sjuka till helgen är väl rätt stor.. :( då är det tur ni får en ny tv att titta på kanske.. hihi..;)



ha det gott , kramen

2009-03-25 @ 21:39:26
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Så fånigt att de inte kunde sälja den till er för nätpriset. Hoppas han kryar på sig snabbt.

2009-03-25 @ 21:45:31
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Speja

Grattis till nya tv:n. De verkar svårflörtade där på elgiganten. Inte pruta;)

2009-03-26 @ 10:06:59
URL: http://spejasprov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0