Underbara söndag

Vaknad vid 6 av att småkillaran kom nerklampandes för trappan.
Låg kvar o myste i sängen fram till 8 och gick sedan upp och åt frukost.
Alla 4 killarna och Moa tryckte i sig rostade mackor med marmelad medans jag höll mig därifrån och istället stekte 3 ägg blandat med räkor och lök, till det lite gurka, rikgit gott och GI anpassat:)

Hade lite planer på att gå och reka lite inför vårens alla aktiviteter som ska dra igång i vår trädgård men så hörde gulliga Sofia av sig. Frågade om jag ville komma och gå en promenad med henne och stoppa för lite solning på vägen.
Så jag satt på mig joggingskorna och drog iväg.
En ganska bra sväng blev det, gick väl iväg straxt efter 11 och kom tillbaka straxt efter 13. Då hade vi iof gjort ett stopp och snabbsolat 10 minuter men annars gått hela tiden, rikgit skönt var det, solen sken och det var riktigt varmt.
Kanske våren kommer trots allt?

Var ute med barnen i trädgården då jag kom hem, så mysigt nu när även Moa kan traksa runt och inte bara behöver sitta i vagnen och titta.
Har blivit riktigt duktig på att gå nu, inne springer hon nästan.
Tog fran Oscar kavatskor och dom e riktigt bra att lära sig gå i!



I eftermiddag har vi inte gjort så mycket, mest tvättat:)
Gud vad tvätt det blir på en vecka, har varit lite lat i veckan o det får man sota för nu, menmen det är bara o köra på, skönt när det är klart. Har kört 4 maskiner och har nog en 4 kvar också..

Nu tittar vi på Wipeout och sedan ska vi se på Patrik 1,5, har hört att den ska va ganska bra.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Ser ut som att helgen varit fin.

Härligt det låter med promenad och solsken.

Kram kram!!

2009-03-16 @ 08:04:19
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0