Våra nya bil

Måste ju få visa vår fina "2:a" bil.
Lite tråkigt kanske att denna också blev svart men man kan inte alltid få som man vill och svart är ju rätt snyggt iaf, även om smutsen likas som på den vita syns väldigt snabbt.

Den pensionerade, en ford fiesta -89 som vi ärft av min mamma:)



Den nya pärlan, en Toyota Yaris



Lite snyggare att ha på uppfarten om jag får säga vad jag tycker:)
Och sedan hoppas vi verkligen det ska fungera lite bättre än va Forden gjort i det sista.

Nu ska jag lägga lite barn, har tagit på mig att jobba extra så i morgon blir det en tidig morgon för oss alla.
Problemet när jag jobbar en måndag är att barnen egentligen inte är på dagis då, så jag får ta med mig alla barnen till jobbet så får Erik hämta upp dem där på vägen hem från sitt jobb och lämna av dem på dagis innan han går och lägger sig. Lite bökogt men det går bara man vill, o det vill vi ju:)

Hej så länge

Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken liten pärla! Så snygg, definitivt finare på uppfarten, hihi

Det där mad godsakerna gick mycket bättre för mig innan när jag körde med nolltolerans i höstas. Nu unnar jag mig lite vääääl mycket ibland, så svårt att hitta balansen!!

Kram

2009-03-22 @ 21:55:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

Oh vilken pärla!

2009-03-24 @ 12:25:18
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0