Vårjacka

Känns dom det är dax att börja fundera på vad för vårjacka man ksa inhandla till Moa

Elliot och Alexander fick nya förra våren och kan ha dessa även denna våren.
TIll Oscar köpte jag för någon vecka sedan, en jättefin turkos jacka från Mee too.

Då e frågan vad man ska satsa på, det finns så mycket fint att välja på.

Denna från HM är snygg men kanske inte min stil egentligen, men priset gör endå att den ligger bra till:)
199kr är verkligen ett bra pris, frågan är hur det håller emot vind och vatten?

Sen har vi polarn och pyret, dom håller alltid vad dom lovar och man får det man betalar för, vilket tyvärr är lite väl mycket ibland:( Hittade en jättesnygg i knalligt rosa men tyvörr fick jag inte upp bilden här, 695 kr ville dom iaf ha för den

Sen hittade jag denna från Fix på Lindex 399kr, vet inte brukar inte köpa ytterkläder på Lindex i vanliga fall men inbillar mig att fix ska vara ett ganksa bra märke?



Sen har jag iof en brun skaljacka från Pop i garderoben som E och A har haft den skulle man ju kunna pimpa med någon fräsig mössa så den blir lite mer tjejig.
Men de blå pop byxorna får nog åka upp ¨på tradera, där går min gräns:)
Märks det att vi har 3 killar innan eller, jag menar när jag inte ens kan sätta på henne ett par mörkblå vindbyxor...

Tål att funderas på, vad ska ni köpa till era små?

Kram






Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

haha.. stina fick den från h&m idag.. tror den är jättebra.. och bra pris med!!

2009-03-01 @ 23:07:33
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag har köpt en skinnjacka (fejk såklart) till Milton på H&M. Gissningsvis blir det väl även en jeansjacka och även en mer dagisvänlig jacka (om jag känner mig själv rätt). Dock inte på POP, där handlar jag inte.

Angående vagnen så är det ju så att testerna de gör görs oftast med maxvikt 15 KG. Sen tål ju vagnarna mycket mer. Var inom igår bara för att se den och hon i affären sa att det är inga som helst problem upp till 20 KG så det lät ju lovande :-D

Men men, mannen ska med övertalas och det blir nog inte det lättaste.

Kram kram

2009-03-02 @ 10:02:48
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Miian

Hua det där med jacka e ju besvärligt ;)

Tycker många av de jackorna jag varit och klämt och känt på som dagisjacka har varit jättetunna.

Bara för att det är vår betyder ju inte det att det aldrig regnar eller blåser.

Jag vill ha nåt med liite mer tyg/foder iaf.



Har du POP jacka så använd den vettja,perfekt dagisjacka.



En enda djungel ;)



Lowa är bättre idag,bara snor men ingen feber,då får man va glad ;)

Jag vill ju jobba imorgon ;)hur är det med de dina?

Kramkram

2009-03-02 @ 11:50:05
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Elin A

Hej. Jag har köpt den Fixjackan på Lindex till Hannes som är 2 år. Har även köpt en fleece som han kan ha under, blir lite som samma funktion som POPs jacka och fleece.

Ha det så bra! Har fått sååå många fina komplimanger för halsbandet som jag beställde från dig!

2009-03-03 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0