Dagens bilder



Moa kollar om spadarna går att äta



Sanden var god iaf, ser man runt munnen



Killarna på studsmattan



Alexander



Det tar sig, förra året trodde jag dom skulle dö, i år blommar dom så här vackert



Var en sväng in till "stan" och gjorde den osäker tilsammans med en erbetskamrat, detta blev inhandlat till Moa.
Killarna fick förra helgen så nu vet det hennes tur.



Alla våra kottar uppradade i solen.

Alltså kan man få fototumme så kommer jag garanterat att få det, har sedan i söndags då vi köpte kameran tagit i genomsnitt 150 bilder om dagen!

Det var några av dagens foton, nu ska jag SOVA, gud natten som var sov jag bara mellan 4-5 timmar så det ska bli gott att förhoppnigsvis få några fler timmars sömn i natt, Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Underbara bilder på dina fina barn..

Hoppa satt ni haft en bra dag idag heöa familjen..

Kramar<3

2009-05-24 @ 17:47:04
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0