Dan före dan

Vaknade upp i morse av att der ringde på dörren, helt oväntat så stod min mamma och hennes gubbe utanför, dom hade åkt de 100 milen under natten för att överaska, så gulligt av dom.
Det blir en kortvisit denhär gången då båda börjar jobba kl 7 på måndag s åker dom hem igen i morogn kväll.

Har varit på en lite shoppingrunda i dag där blandannat sten, virke och blommor inhandlades.
Min mamma har varit snäll och rensar våra pallkragar från allt ogräs och har vi tur så sår hon lite i morgon:)
Min egen gubbe och mammas gubbe har enligt instruktioner av mig byggt en planteringslåda utanför vårt lilla staket på altanen, så i kväll har jag planterat, visar bilder i morgon, om jag har riktigt tur med en ny kamera:) mamma?
 
Just nu kikar vi på Robinsson men ska nog zappa lite den sista halvtimmen då vi både vill se det och melodifestivalen.

Vad tror ni förresten om severiges bidrag, har vi någon som helst chans?

Måste man förresten ha tårta när man fyller år, känner inte alls för att ställa mig och göra någon nu, kan det kanske funka med lite nyplockad rabarber som jag gör paj av istället?
Tycker ibland det kan bli lite tjatigt med tårta, något man gör bara för att det hör till, och inte för att det alltid är så gott.

Nä nu ska jag vara lite social, hörs i morgon!

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Men så härligt att hon bara kom, vilken mysig överraskning..

Puss & Gonatt<3

2009-05-16 @ 22:04:30
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis för visst fyller du idag....

Kramar<3

2009-05-17 @ 12:39:36
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman...

Ja men du fyller ju idag va??? GRATTIS vännen..:)

sååå roligt för dig att din mamma kom ner till er.. vilken födelsepresent.. hihi... åhh, nu vart jag nyfiken på korten på odligarna.. :)



kramkram gumman

2009-05-17 @ 14:23:02
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0