Utmaning

Fick en utmaning av Mamma Russin för ett tag sedan, nu äntligen har jag lite tid över att göra den.



10 FAVORITER

  • Dialekt: Jämtländska med inslag av göteborska
  • Mat: Stuvade makaroner
  • Låt: ?
  • Film: Tittar inte så mycket på fil men då jag gör det blir det mycket dram/komedi
  • Tecknad figur: 
  • Sport:  Skidor
  • Komiker:  -
  • Veckodag: Fredag, om jag är ledig vill säga
  • Glassmak: nougat
  • Soloartist: -


9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: Trött
  • Tanke: 
  • Kläder: Capri och kortärmat
  • Bakgrund:  Nyhetsmorgon på tv4
  • Känsla: stressad
  • Tid: 9.29
  • Bästa sak: ledig
  • Irritationsobjekt: alla måsten


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Var det länge sedan man pratade med
  • Husdjur: Kaninen Tage
  • Utlandssemester: Mallorca
  • Piercing:  i örat
  • CD skiva: Absolut music
  • Bil: Polo
  • Ord:

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: En fd jobbarkompis 
  • Mat:2 smörgåsar med ost
  • Dryck: Mjölk
  • Biltur: Lämnade på dagis och skolan 
  • Tv-program: Nyhetsmorgon
  • Spelad låt: Radion
  • Köpta klädesplagg: Endel toppar jag beställt fån Lindex


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
  • Brutit mot lagen: jo det har nog hänt 
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: har hänt ja 
  • Varit med på TV: Ja
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Kemi, biologi, fysik 
  • Mat: Couscous eller hur det nu stavas
  • Musik: Opera
  • Dryck: Whiskey
  • Djur: Spindlar, ormar


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Sätter mig vid datorn eller sover
  • Du gjorde igår kväll: Surfade
  • Du kan höra just nu: Nyhetsmorgon på tv
  • Du inte kan leva utan: Min familj såklart


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Mannen
  • Du tycker om: Mannen, barnen och resten av familjen
  • Du inte gillar:  Oärliga mäniskor

2 VAL
  • Coca cola eller fanta: CocaCola
  • Hund eller katt: Just nu katt men hade görna haft en hund om vi haft tid för en.

1 ÖNSKAN
  • Att någongång känna sig som hemma i sitt eget hus och var nöjd:)

Så nu vet lite mer om mig, hoppas jag uppfattat frågorna rätt nu bara så det inte blev konstigt nånstans.

Nu ska jag göra lite msycken.

Ha det fint, Kram





Kommentarer
Postat av: Isse

Tack:-) Gullig du e!!!

Ingen fara med armbandet, gör det när du hinner:-)

Kram

2009-05-12 @ 10:29:41
URL: http://malmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0