VAB

Ja så blev det en vabbdag i dag.

Elliot var riktigt trött i morse så jag lärt honom vara och tog de andra först, när dom väl var påklädda kom Elliot och jag ser han är helt kletig i hela ögonen:(

Eftersom dom andra då redan stod påklädda vid ytterdörren och inte hade några symtom på ögoninflammation så fick dom gå till dagis, rätt eller fel? jag vet inte men dagispersonlen sa inget då jag berättade varför Elliot var hemma och jag sa att är det nåogt får dom ju givetvis ringa.

Skulle endå sluta lite tidigare i dag för att ta Moa till Bvc så på det sättet "passade" det bra att vabba just i dag då jag en då skulle jobba kort dag men det blir ju alltid bökigt med jobbet.
Inte jättekul att ringa och väcka min jobbarkompis kl 6 på morgonen för att höra om hon kan ta mitt pass och sedan behöva jobba till 21 i kväll.  som tur är har jag världens bästa så hon ställer alltid upp men det kan man ju inte alltid ta förgivet att hon kan liksom, hon måste ju också få sin dygnsvila.

Får se vad vi hittar på i dag, han är ju inte sjuk på det sättet att han vill ligga och sova i soffan hela dagen liksom,
Just nu tittar han på Lazytown medans jag läser bloggar:)

Ha en fin dag, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..



usch då , stackars elliot... hoppas inte de andra får det bara, men det är väl oundvikligt.. ögonfluss smittar ju som pesten va...



vi kanske kan msn dejta sedan om stina tilllåter att hennes mamma tillåter en stund vid datorn, hihi..



kram

2009-05-13 @ 09:00:06
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Speja

Hoppas ni får en fin dag trots ögontråkigheter.

2009-05-13 @ 09:27:27
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: miian

usch ögoninflammation är ingen höjdare.

Hoppas resten av kidsen slipper.

Klart de andra skulle till dagis idag,du gjorde självklart rätt!



Ha en mysig "ledig"dag nu.

Kram

2009-05-13 @ 12:16:15
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej o tack för kommentaren i min blogg! Vårat hus är nybyggt ja! Bor du oxå i gbg eftersom du skrev att du bor i närheten! Såg förresten ditt inlägg om äntligen hemma villan .. Visste inte att den var till salu än.. La även ut länken på min blogg till villan..Fint ni har det hemma!

2009-05-13 @ 16:23:15
URL: http://jenniemedtre.blogspot.com
Postat av: jennie

Kungsbacka det är ju en bit ifrån dock! Nej , vi köpte en tomt o byggde huset "själva" kan man väl säga (anlitade entrepenörer) Bara vårat hus som är nybyggt i vårat område.. Ett sjödalshus är det i alla fall.. O Kellie är 1 år o tre veckor..

2009-05-13 @ 18:54:35
URL: http://jennie.blogspot.com
Postat av: Frida

Ibland önskar man att man kunde utrota alla sjukdomar som barnen får, vi får hoppas att sommaren innebär lite lugn när det gäller baciller.

Hoppas att ni haft en bra dag iaf..

Massor av krama<r3

2009-05-13 @ 20:58:03
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0