Gårdagens shopping

Kom iväg sent men det bliv lite shoppat trots allt.

Det viktigaste var ju stövlar till stackars Moa, och det fick vi tag på, tyvärr har jag ingen bild då jag lämnade dem på dagis direkt, dom var iaf svarta med rosa rosor på, och jättesöta.
Skor till Oscar hittade vi på samma ställe, inget speciellt märke så hoppas dom är bra nu bara.
Snygga tyckte iaf både jag och gubben dom var.


Sen var vi ute efter "takort" kläder till barnen då det är dax för fotografering på skola och dagis de närmsta veckorna, det visade sig dock inte vara det enklaste, får ut och leta mer till veckan.

Lite shoppat till Moa blev det som alltid:) Känns som det alltid är hon jag handlar till men ja just nu är det hon som växer mest och har minst kläder så ja då får det bli så.
En mössa till vintern, kitty såklart:)



Sen blev det en kittyklänning och leggings till Moa och en mössa till Oscar på H&M sen var gubben in på trafikskolan för att höra sig för om E kortet så då slank jag in på en liten affär med en massa roliga kläder.
Hittade mössor till alla dom andra där, Nova star till Elliot och Alexander och en Molo till Moa.
Tyvärr satt dom inte alls som jag hade hoppats så dom åker nog tyvärr tillbaka till butiken, lite tråkigt för dom var verkligen jättefina.



Sen hittade jag äntligen jeansleggingsen på H&M, dom har varit slut länge och i går hade dom fått in en ny laddning och då var jag snabb och tog ett par 92or till Moa. 86 var tyvärr slut redan så dessa är lite stora men hellre det än för små.



Ja det var det jag fick med mig hem i går, eller ja några kassar från MAXI blev det också men dom lär ni inte vilja se misstänker jag:)

Kram

Kommentarer
Postat av: ~*MaDDicken*~

Tack söta du =)



Senaste Inlägget: *Kåd[t]is?*

2009-09-26 @ 23:11:41
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: ~*MaDDicken*~

Vilken söt mössa. Vad söt hon är och lik min dotter ju =)

2009-09-26 @ 23:17:21
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Vi har vår husvagn i Blekinge. Är "uppväxt" på en camping där med ljuvliga sommarminnen som jag gärna vill ge till mina barn. Vi får antagligen sesångsplats nästa år. Passar bra eftersom jag ska vara mammaledig en sommar till. Ser redan framemot detta!

Ha en skön söndag!

kram

2009-09-27 @ 12:10:37
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0