Lugnet före stormen

Sitter just nu med lilla M brevid mig vid köksbordet och E och A leker snällt i lekrummet, de e inte ofta det händer nuförtiden så man får passa på o ta tillvara tiden. Dom är inne i en väldigt jobbig period just nu, dom bråkar , slåss o skriker, å själv får man hålla sig i närheten hela tiden o agera dommare:( Jättetråkigt så jag hoppas verkligen det "går över" snart.
I dag e min sista fredag som föräldraledig, fick ett litet ryck för 2 veckor sedan och sökte ett jobb, och fick det!!
Jättekul givetvis men lite ångest har jag allt, vad har jag gett mig in på??
M e ju bara 7 månader så det kommer bli lite pusslande minst sagt.
Sen mornarna ska vi inte ens tala om, jag ska lämna av 4 barn på 3 olika ställen och befinna mig på jobbet klockan 7, ska tilläggas att jobbet ligger 4 mil bort och jag måste räkna med en restid på c:a 30 minuter.
Men det ska väl ordna sig hoppas jag, bara man kommer in i det så blir det nog bra.
Det svåraste kommer väl va för mig att komma upp, jag behöver ju gärna sova mina 12 timmar på natten för o va pigg, men att gå och lägga sig kl 17 e ju liksom inte aktuellt, så ja den som lever får se....

I dag har jag tänkt städa lite här hemma, förstår inte hur vi kan stöka till så mycket, gör inget annat än att städa tycker jag, samtidigt som diskmaskinen och tvättmaskinen går varma dygnet runt.
Men regnet vräker ner ute så de e ju en perfekt dag, o inget att skylla på har jag heller.

Har fått önskemål om fler bilder från huset, får jag städat färdigt i dag så ska jag fota lite i eftermiddag, men somsagt, då får det ju va städat, man vill ju inte visa upp ett katastrofområde:)

Kram

Kommentarer
Postat av: a home far away

är här för första gången och vill bara lämna ett litet avtryck, o säga att du har en fin blogg, jag vet ju hur mycket en kommentar kan göra:_



Ha en fin vecka

Kram Gunilla i Singapore

2008-08-24 @ 15:15:36
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0