Dåligt med uppdatering

Ja lite dåligt med uppdateringar har det blivit i det sista men så här innan jul  visst måste det va så att dagarna går mycket fortare än tex under semestern? jag är iaf helt övertygad!

Hinner inte med nåt, men nu börjar det lugna ner sig, de flesta julklapparna är inköpta och i dag ska vi på det nästa sista kalaset innan jul, det siata står vi för själva då gubben fyller 30 den 20 december, mycket dålig tajming om jag får säga vad jag tycker men de väl bara till o ta fram stora plånboken, invardera MAXI med stora kundvagnen, laga något smarrigt och bjuda in släkten misstänker jag.

Iaf så återkommer jag med utmärkelser och info ang halsbanden för er som är intreserade av det på måndag eller tisdag, nu e det bäst att klä på sig och åka ser jag på klockan.

Ha en fortsatt fin söndag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0