Dan före dan

Här putsas det och fejas, har hunnit med att tvätta två maksiner, lagt ihop ren tvätt och lagt in, min mamma har dammsugit varenda liten kvadrat mm i hela huset och ska snart sätta igång och torka övervåningen, nedervåningen får vänta till i kväll., det hinner ju endå bli lite smuligt o så när man ska äta o så.

Moa är sitt vanliga jag igen, förstår inte alls vad det var med henne i går, hon vaknade inte förrän klockan var 13.00!!
Jag var till en kompis i går på eftermiddagen men enligt mannen hade hon varit ganksa okej även på eftermiddagen, lite gnällig bara. Så lite tur har vi nog haft, inte kul att ligga däckade under julen.

Sen fick jag en sån trevlig överaskning med posten i dag. Har fått en fin bonus från jobbet redan med lönen så jag hade inte en tanke på att få något mer, men så när jag öppnar posten så har jag fått ett presentkort som jag kan utnyttja på valfritt ställe, fanns massa roliga saker att välja på, Selma Spa ligger högt på listan:)
Man blir så himmla glad, jobbar ju hos en familj och just sånnhär uppskattning och att hon ofta säger att hon är så nöjd med både mig och den andra tjejen gör en så glad.
Ofta får man ju bara höra när något är dåligt men hon är verkligen duktig på att berätta när något är bra också, en perfekt arbetsledare alltså!!

Nu står skinkan färdiggrilljerad på bänken, ser väldigt frestande ut, men jag ska försöka hålla mig till i kväll med att smaka. Mamma hade med sig hembakt tunnbröd då hon kom så en tunnbröstut med julmust till blir gott framför uppesittarkvällen.

Nu ska jag slå in de sista paketen, tänk att dom aldrig tar slut....

Slänger in en bild med mina små tomtenissar och tärna igen och vill härmed önska er alla en riktigt GOD JUL!!



GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Russin

skönt att inte moa blev sjuk..:) hela städbiten och alltihop gjorde vi igår här hemma.. så idag fira vi jul med min pappa ;)

imorgon blir det inte mycket bloggande så jag önkar dig och din familj en god jul nu..

kram på dig

2008-12-23 @ 15:26:07
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

tack för hälsningen idag ;)

Vad skönt att Moa är som vanligt och vilken fin julklapp du fick ;)

Kramkram

2008-12-23 @ 23:38:45
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Johanna

GOD JUL!! :)

2008-12-25 @ 10:05:52
URL: http://hemmahosjohanna.blogg.se/
Postat av: Miian

hey babe!

Hur är det?

Har ni överlevt julen och allt vad det innebär?

Massor med paket antar jag,med fyra busungar ;)

Nu har jag gett bort halsbanden du gjorde,möttes utav mycket fina reaktioner,tårar och ja jisses vad fina dom var.

Helt klart väldigt uppskattat!

Kram på dej!

2008-12-26 @ 13:01:53
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0