Hallen

Vår hall är en katastrof, nu kanske ni tror att det ligger skor, vantar, jackor och cykelhjälmar i en salig blandning men så är inte fallet utan snarare tvärt om.
Vi använder grovingången som vardagsingång, så allt jox har vi där.
Den stora "finhallen" är istället helt tom, så gott som iaf, det står en byrå där som vi ska ta bort så fort vi hittar något bättre och sedan står Moas vagnar under trappen, det är allt!
Har tänkt ha en lite mindre klädhängare direkt till vänster då man kommer in, efter det en stor helkroppsspegel och brevid spegeln en stol, det blir inte mycket men endå lite mer möblerat.
Har kikat på denna spegeln på IKEA

Någon som har den? Har nämligen inte sett den live så jag kan mycket väl ändra mig då jag ser den:)
Stolen har jag tänkt denna

Men en lite nätt klädhängare som inte kostar skjortan och är snygg, finns det?
Jag hittar då ingen, vårt trädprojekt blev ju inte så lyckat, kanske får vi köpa hem lite nytt material och göra ett nytt försök?

Jaja får fundera vidare på det, det jag vet är iaf att jag behöver inspiration!
Så har du en snygg hall, visa den!!!

Jag vet jag skulle läsa bloggar och göra julkort men det kommer ju så lätt annat emellan:)
men nu så, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emme

Viiiiilket fint halsband du gjort åt min vän Miian. Emme vill med haaaaa!

2008-12-05 @ 16:44:06
URL: http://emmelaj.blogg.se/
Postat av: Miian

hey babe!

Hur har ni det ?

Fin din blogg blivit ;)

Du ikväll på kalaset blev halsbandet succé,har två beställningar till dej om du orkar och vill göra fler halsband.

Kram kram sköt om er

2008-12-05 @ 22:02:07
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Russin

du har fått en utmärkelse... kolla in hos mig!!

kram

2008-12-06 @ 00:18:18
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Russin

så snyggt det vart här .. hoppas du blev nöjd.. bara att hojta till om du vill att jag ska göra en ny desing åt dig igen..:)

trevlig lördag..

2008-12-06 @ 08:51:08
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

Hej,allt bra?

Nu har jag skrapat ihop fler som e sugna.

mamma,syster,svägerskan och kusinen.

Ber syrran kommentera sina önskemål här till dig,mamma ville ha ett likadant/liknande som det jag har,utan brickor.

Kussen beställer så fort deras bebis kikat ut och svägerskans ska jag fundera lite på ;)

hojjta om det blir för mycket/bökigt för dej.

Men alla jag träffar berömmer det fina halsbandet så jag kan ju inte låta bli att skryta om dej ;)

Kramkram

2008-12-06 @ 21:50:33
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

Hej,allt bra?

Nu har jag skrapat ihop fler som e sugna.

mamma,syster,svägerskan och kusinen.

Ber syrran kommentera sina önskemål här till dig,mamma ville ha ett likadant/liknande som det jag har,utan brickor.

Kussen beställer så fort deras bebis kikat ut och svägerskans ska jag fundera lite på ;)

hojjta om det blir för mycket/bökigt för dej.

Men alla jag träffar berömmer det fina halsbandet så jag kan ju inte låta bli att skryta om dej ;)

Kramkram

2008-12-06 @ 21:50:43
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Jag är Miians syster och blev så avundsjuk på hennes halsband.

Om du har tid/lust/ork så får du hemskt gärna göra ett sådant till mig (likadant som Mia har med två brickor). På den ena brickan skulle jag i så fall vilja att det stod "Milton" och på den andra "061205". Finns det några andra färger på pärlorna (tror Mia hade några lila-aktiga). Som sagt, du får säga nej om du inte har lust men skulle bli sååå glad. Du kan väl skriva en rad till mig om vad det skulle kosta i så fall.

Ha en fi söndag!

Kram kram!

2008-12-07 @ 13:05:57
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0