Halsband

I går fick jag gjort lite halsband, ena är färdigt medans det andra inte riktigt fått sin fulla längd, så är du intresserad har du möjlighet att ha egna önskemäl där.

Det första är alltså inte riktigt klart på längden så där kan du själv ha önskemål, hänget i denna går i rosa toner och hänger i en lite större hamrad metallring.

Det andra är ett längre halsband med transparenta glaskulor, peakockfärgade sötvattenspärlor och ett fjärilsformat metallhänge.

Bilderna är jättedåliga och av någon anledning tar det minst 15 minuter att ladda upp en bild för mig just nu så är du intreserad, maila mig på [email protected] så mailar jag över bättre bilder till dig om du vill.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Nansen

Halloj.



Ville bara säga vilka fina smycken du gör, super fina!

Tänkte höra med dej om du själv trycker namnen på berlockerna, eller om du "köper" den tjänsten?



MVH Nansen.

2009-01-03 @ 17:18:01
Postat av: Nenna

Halloj.



Måste bara säga vilka otroligt fina halsband du gör, va duktig du är.



Jag är bara nyfiken på om du trycker namnen själv på berlockerna/tagsen eller om du "köper " tjänsten?



Sen undrar jag vad det kostar att bara köpa berlocken med namn o inget halsband?



MVH Jennie.

2009-01-03 @ 17:21:43
Postat av: * Linda me Cazandra *

Hej.. Va kostar sånt halsband om man vill ha? // Linda

2009-01-08 @ 22:05:47
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0