Länge sedan

Även fast vi bara varit hemma hela julen så har schemat varit fullspäckat så bloggen har tyvärr fått stå tillbaka.
Har kikat in hos endel av er men långt ifrån alla, i kväll ska vi ta det lugnt framför tv och bara va, inga måsten och inga barn som pockar på uppmärksamheten för dom är nattade sedan nästan en timme tillbaka.

Får se om jag orkar mig på en uppdatgering om våran jul senare i kväll eller om det får vänta till i morgon, drar mig faktist lite då jag har sådanna problem med att ladda upp bilder, vet inte varför men det kan ta upp emot 10 minuter för varje bild, tröttsamt.

Men den som lever får se:)

Hoppas ni andra haft en mysig jul!

Ma höres


Kommentarer
Postat av: Russin

hej hej..

hoppas allt är bra med er.. :)

jag är jätte nyfiken på eran jul..;)

vi är super nöjd med våran nikon d40.. jag har aldrig haft en systemkamera förut så denna skulle vara bra som första gångs kamera sa de på affären och sedan gjorde det ju inte något att de hade rea just på den heller..:)

kramkram

2008-12-29 @ 17:18:03
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har heeelt glömt att skriva och tacka för det JÄTTEFINA halsbandet. Det blev perfekt!!

Tack så hemskt mycket.

Kram kram!!!

2008-12-30 @ 00:13:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Russin

självklart så stöttar jag dig om /när du börjar med

GI..

hoppas allt är bra meder.. hur ska ni firaa nyår..?? :)

gott nytt till er iaf .. själv ska jag jobba fram till 20.00.. sedan blir det mys hemma medgubben och stina.. :)

kramkram

2008-12-30 @ 17:01:34
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0