Magsjuka och bvc

I natt var Moa lite orolig igen så efter att ha somnat om på morgonkvisten fick jag väcka henne vid kvart över 8 för att vi skulle hinna till bvc kl 9, Prinsessan skötte sig galant och vågen stannade på 9700 gr, helt perfekt!!

När vi kom hen var även tvillingarna hemma, mannen hade varit iväg och skulle lämna alla killarna på dagis och skola men fick med sig dom hem för Elliot stackarn hade lagt en pizza på hallgolvet på dagis:(
Vi vuxna känner av det lite också men har inte behövt besöka huset än så vi satsar på att jobba i natt/morgon bägge två och lämnar kottarna hemme med min mamma.

Undrar om Moa tycker vi ska börja måla om hennes rum nu?



Dax att slagga, ni vet väckarklockan bryr sig inte vidare mycket om jag e uppe rumlar halva nätterna tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

nej nej nej.. stackars er.. mitt absolut värsta.. jag har redan börjat med nån slags psykisk magsjuka.. riktig kräks fobi har jag..

hoppas ni snart mår bättre, men det kan ju ta ett tag om nu hela familjen ska få det..

kramar om "på avstånd"

2008-12-10 @ 12:53:52
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

du.. ser nu.. när jag tittar i din blogg så ligger din meny "sidan" längst ner.. hur ser du det.. annars så får jag fixa till det så menyn lägger sig tillrätta igen..

kram

2008-12-10 @ 12:55:32
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

Åhhh kräksjuka är verkligen det värsta

Hoppas innerligt att ni slipper det.

Moa är lika söt som alltid,och den där katt bodyn från Ullared har Lowa med,den är ju bara sååå söt ;)

Har ångest över att inte fått ditt banknummer än,får fixa det snarast så mitt samvete blir rensat.

Jag mailar dej sen om en ny beställning,lättare att ta via mail antagligen ;)

Kram och krya på lillen och er andra om ni med fått en släng.

Kramkram

2008-12-10 @ 13:54:08
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0