Redan torsdag

Var tar veckorna vägen, tyckte nyss det var söndag kväll och nu är det fredag i morgon.
Jag har verkligen inte fått gjort någonting i veckan, inget av det jag skulle iaf.

I måndags var vi ju inne i stan och i Ullared=inget vettigt gjort hemma
Tisdags var jag ledig hela dagen men det enda vi fick gjort var väl egentligen att få slått in paketen till paketkalenderna och på eftermiddagen åkt iväg och kompletteringshandlat mat.
I går jobbade jag till 15:30, kom hem vid fyra, gosade med en lite lessen Moa och sedan var det dax för mat, bada barn och lägga barn, , sedan fick jag iväg julkorten och några andra kort som vi skall förstora på framkallning, där blev det en sak att bocka av iaf, skönt.

Ja o nu är det torsdag kväll och här sitter jag helt slut, alla barnen är mätta och lagda i sina sängar, jag skulle behöva använda detta:

Känns som det är hög tid att pilla ihop lite julkort, den 16:e närmar sig med stormsteg!

Sen fick jag även hem endel pärlor i dag som jag  skulle vilja sätta mig med, vi får se om det finns tid i helgen.
På lördag blir det julkonsert och på söndag kalas för barnens kusin som fyller 4 år, sen pratar Oscar om att han vill till Liseberg och åka skridskor, så vi får väl se om det är bättre väder än sist vi tänkte åka dit, vägrar ju att åka om det regnar.

Nu ska jag läsa ikapp på bloggkoll, och sedan ta mig i kragen och börja med julkorten.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0