Sjukstuga, halsband och hallen igen....

Så var snart onsdagen till enda, vi har varit hemma hela bunten i dag, jag för att ta hand om kräkiga barn och mannen för att han själv kännde sig dålig i natt och åkte hem efter halva natten på jobbet.
Vi blir hemma allihopa i morogn också dagis vill ju inte ha tillbaka barne för tidigt för att minska risken för spridning och jag vill inte riskera att de jag jobbar hos blir smittade. Så det blir bara fredagsjobb för min del denhär veckan, men men, jag tar igen det nästa vecka då jag kommer arbeta nästan 10 timmar mer än jag brukar.

Har fått endel kommentarer och mail ang namnhalsbanden, nu är det så att det jag beställt inte hunnit komma, men hoppas på leverans i morgon eller senast fredag.
De färger på hjärtan jag har hemma just nu är vita och turkosaktiga, sedan har jag beställt mörkgrå, blå och lila.
Ska iväg till butiken i morgon så har ni andra önskemål maila mig innan 12 i morgon så ska jag se om jag kan tillgodo se det:) Sen finns det olika slagas kedjor, ovaler, helt runda och även l3mm läderrem, mellan de runda och ovala delarna kan man sätta små hjärtan, blommor och pärlor, så det finns många olika varianter, bara att aäga hur ni vill ha det!
Lägger ut bilder på de jag har så ser ni iaf hur dom ser ut(som vanligt jättedåliga bilder:()



Sen har vi dendär hallen igen, nu har jag tagit bilder så ni kan se hur fruktansvärt trålkig den är, på första bilden står dendär tråkiga byrån som tom saknar en låda, det är barnen so haft sina kläder i den och slagit igen den lite väl hårt och nu har den gett upp:(





Ja kom igen nu, förslag på vad vi kan göra åt detta elende, den ser verkligen inte rolig ut och när främmandet kommer måste vi lägga alla kläder över grinden, inte jättesnyggt och praktiskt.

Nu ska jag ut på lampjakt!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Åh, de där vita hjärt-pärlorna gillade jag jättemycket.

Fast jag tror att jag hemskt gärna skulle vilja se de mörkgrå först innan jag bestämmer mig för vilka (hoppas det är ok)?

Jättefin hall förresten, det där trädet är såå fint!!

2008-12-10 @ 22:07:08
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Miian

ni har så fint hemma,för min del är det nog bara byrån jag "stör" mig på.

Ni verkar gilla det vita stilrena?

kanske om ni ska ha byrån,måla den och grinden med vit.

Kanske sätta någon färg på krukorna/gardinerna.

Tycker det e fint som det är.

Får det plats hängare på väggen?typ knoppar?

Hitta några snygga såna till jackorna,eller köp en enkel snygg hatthylla med stång och ha några snygga galjar där ;)

Tycker såna "pinnar" som går ut från väggen men kan ha galjar på e snygga och stilrena.

Beställning e mailad.

Kramkram

2008-12-10 @ 23:01:32
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

jag ska minsann kolla upp det där :)

är du ute efter krokar,eller en sån "pinne" som liksom går ut från väggen man kan ha galjar på?

Ska genast forska i det här.

Mailade dej innan ;)samma längd förresten ;)

Kram

2008-12-11 @ 12:52:12
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Hej hittade hit från Miian!

jag tycker er hall ser jättefin ut , ja förutom den trasiga byrån kanske hehe. Skulle med gärna haft en sror och luftig hall att kliva innanför när man kom hem.



Men tänkte på smyckena som Miian gör så fin reklam för finns dem i något speciellt inlägg? Hittar ingen kategori för dme ju;)



ha det så bra!

2008-12-11 @ 14:14:20
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Anna

hejhej!

jag såg att miia hade beställt smycken av dej, var kan man se dina smycken? Nyfiken!! =)

2008-12-11 @ 20:45:31
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

mår ni bättre nu?? hoppas det iaf.. :) jag mailar en ny stilmall till dig.. det verkar som din meny "hoppat" ner.. haha.. (vilken slarvig blogg designer du har) haha... vi ska också på lucia imorgon, stora tjejen är med i kören på sin skola..

tycker du har en fin hall, håller med miian om nått att sätta på väggen krokar el hylla.. :) slutar hallen efter byrån??

nu måste jag i säng.. du vet hur det är!!

kramis..

2008-12-11 @ 22:14:09
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: linda&pigge

jag såg hos en att hon hade hängare på sidan av trappen hade likadan trapp som er och hängare där det var skit snyggt

2008-12-12 @ 08:35:43
URL: http://majazippert.blogg.se/
Postat av: linda&pigge

skulle osså vilja beställa smycken av dig..hur gör jag??

2008-12-12 @ 08:38:16
URL: http://majazippert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0