Sorry

Lovade nog tyvärr lite mycket i går då jag skrev att jag skulle visa mina inlöp från Ullared idag, för problemet är att det mesta av det vi köpt har i dag förvandlats till små paket, närmare bestämt 96 stycken!!

Min mamma har gjort ett jättejobb med att sy kalendrar till alla barnen, kan tro hon är ganska trött på detta motivet nu!?

Lite annat blev ju givetvis köpt också ni som varit där vet ju att halva vagnen gärna blir fylld med tvättmedel, shampo, duschcreme, folie, påsar o jag ni vet allt såntdär nödvändigt. Köpte mig även en stegräknare, inbillar mig att den ska sporra till att röra på sig lite mer, men nu fundera jag på om det är mig eller den det är fel på, har nämligen bara kommit upp i typ 1500 steg, eller har jag gjort nåpogn inställning galet? jaja får testa mig fram lite, var endel funktioner jag inte kikat igenom än.

Som jag skrev i går var vi ju inne med barnen i stan innan jag och mamma drog vidare, så här trött blir 2 snart 4 åringar av det:

Stackarna var helt slut, dom låg i en hög i baksätet då vi kom hem, såg ut som vi slängt in dom i bilen:)
Försökt bära in dom till våran säng så dom kunde fortsätta sova men givetvis vaknade dem då.

Nu ska jag kika runt lite hos er andra innan vi ska ta oss en varisin tunnböstut o sova.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0