Utmärkelse

Blev så glad då jag kikade igenom kommentarena och fick se att jag fått en så fin utmärkelse av mamma Russin.

Med denna fina motiveringen


"Linda i huset upp och ner, är nog den "nyaste" bloggen jag fastnat för..jag gillar hennes sätt att skriva..skrattar och kan känna igen mig  en del hon skriver..skriver om sina 4 barn och det nybyggda huset"
                                                                

Här är reglarna för att få vara med:
1. Du som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den
2.Länka till bloggen du fick den ifrån.
3.Ge den til 7 andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna en kommentar i deras bloggar och berätta att de fått utmärkelsen.

Har nog tyvärr inte 7 styckenn som ajg kan komma på just nu men här kommer dm jag tycker ska få den iaf.

Miia: (låst blogg) har en jättefin blogg där man får följa henne och hennes familj i deras vardag. Skriver så bra och visar alltid så fina bilder.

Jag är hemskt ledsen men hinner inte skriva fler då barnen kallar på uppmärksamheten, kanske återkommer med fler sedan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Miian

oh tack ;)

Hmm recept?njaee egentligen inte.

Det är min syrra som är så bra på att baka och snoka reda på recept.

Men har fattat det som att "fluff" går att göra på allt godis typ,man smälter ner det i grädde och sen ska det stå i kylen tills det blir iskallt,under natten typ...sen vispar man upp det till en fluff som man kan ha i tårtor typ ;)

Ska testa mig fram,så gör detsamma vettja ;)

Hoppas er dag varit nice,klänningen Lowa har på sig är från Name It ;)

Kramkram

2008-12-08 @ 19:59:42
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: elina

Hejsan! såg halsbandet du gjort till Miian jätte fint ! Jag är ganska sugen på ett liknande fast till min man, kanske med läderband och sedan 2 brickor med mitt och vår dotters namn på. Är du intresserad ? :) ungefärligt pris i så fall ? mvh Elina

2008-12-09 @ 08:40:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej.. hur är det med er?? stressa inte ihjäl dig nu..;)

kram på dej..

2008-12-09 @ 16:44:42
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0