Helg

Äntligen helg igen, så skönt, och inte gör det saken sämmre att det ska vara upp emot 30 grader varmt heller.
Måste verkligen få köpt en pool till barnen i år, den stora vi hade slängde vi då vi flyttade och förra  sommaren tyckte vi inte det var någon ide att köpa någon då det var så dåligt väder.

I dag har jag alla barnen hemma, ska ta o städa upp lite här inne nu på förmiddagen så ska jag då jag lagt de två mellersta att sova middag och väckt gubben ta bilen och åka och handla lite mat till helgen och även se om jag får tag på några snygga spaljeer att ha på garageväggen så att clematisen har något att klättra på.
Funderar på sånna i stål eller vad man säger men kan även tänka mig att bygga några i trä, så vi får se vad det blir har inte riktigt bestämt mig ännu.
Sen får nog även Plantagen sig ett besök, ska inhandla svart bets för att måla pallkragarna, tror det kan bli snyggt.

Nä nu väntar den första tvättmaksinen på att bli hängd...

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0