Trädgården

Nu har vi äntligen kommit igång med trädgården, man känner sig trots allt lite stressad då de flesta andra kommit ganska långt i sina. Visserligen har endel bott här nästan ett år långre än oss och sen har ju inte alla 4 barn under 6 år som ska passas heller:)
I går efter lite krångel fick vi iaf tag på 3 stycken pallkragar där vi ska plantera lite smått och gott, jag är ingen stjärna på odling så 3 pallkragar räcker gott till oss. Tänkte plantera smultron, jordgubbar och lite olika sorters blommor, och sen ska barnen få sätta sallad, morötter o lite sånt, så får vi se om det blir något.
Ska bara invänta att maken vaknar så ska vi fortsätta grävandet och sedan hämta jord så vi kan få fyllt dom.
Ska bara leta reda på kameran så ska jag lägga in lite bilder ( kameran har vait borta sedan i lördags då vi hade dop)

Nä nu ska jag ta med mig lilla M ut och fortsätta gräva längs häcken för att sedan fylla på med lite täckbark, tror det kan bi snyggt. Som de e nu så är det långt gräs innemellom häcken som inte är speciellt snyggt.

Återkommer somsagt med bilder

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0