Byte av dörr

Ja i dag ska vi få våran tvättstugedörr bytt, man ser inget fel på den men tydligen tar den åt sig vatten underifrån så nu får dooria komma hit och byta dörrar på alla 29 husen :(
Det som är jobbigt med sånthär är att man måste sitta inne och vänta hela dagen men det gör mig iof inte så mycket i dag, pengarna för shopping kommer inte förrän på torsdag och ute piskar regnet mot rutorna och det blåser halv storm.

Ska nog försöka göra klart lite projekt jag börjat med här hemma tror jag.

*en tavla ska målas med ett lager färg till
*Välja ut och beställa julkorten
*skriva ut svartvita bilder på barnen och rama in o sätta upp i sovrummet
*tvätta
*rensa min garderob

O ja listan kan göras längre men man ska ju inte ta sig vatten över huvudet så det får räcka för i dag.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Miian

.....ja du har ju att göra om inget annat ;)

Själv är det tvättdag,puh!

Jo vi ska me fixa här hemma,känns som att vi ändå bara sover i vårt rum,då kan Lowa ha det stora.

Stooort projekt,men sååå skönt när det e klart!

Allt bra med er?

Kram

2008-11-18 @ 11:22:01
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Russin

du är utmanad!!

kolla in hos mig..;)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0