Moas rum, igen..

Satt en stund innan jag gick hem från jobbet och kikade på www.ilva.se och hittade en hel del som jag skulle kunna tänka mig till hennes rum.
Dessa stolar skulle jag vilja ha men tyvärr fanns dom bara i Orange, känns inte riktigt som en prinsessas färg:)
Men just nu finns dom till kanonpriset 129 kr, funderar på om sprayfärg skulle funka?
Jag vill ju ha rosa...eller möjligen vit som på bilden.

TIll dessa stolar skulle jag vilja ha detta bodet, tycker det är kättefint.

Denna kista skulle passa perfekt för till leksaker som inte används dagligen, samtidigt som den mjukar upp det lite strama intrycket som stolarna och bordet ger.


Rosa "backar" för leksaker som används ofta.
Sen dröjer det väl ett tag till innan hon börjar tappa sina tänder men denna tycker jag är så söt

Sen kommer det jag nästan tycker är svårast, matta? det finns inga fina mattor till flickrum tycker jag, denna skulle väl kunna va ett alternativ men absolut ingen 10 poängare.

Ja det tåls att fundera på, har en någorlunda bild i huvdet över hur jag vill att hennes rum ska se ut, men sen ska den ju förverkligas också.

Nu ska jag förtsätta kika på Idol

//Linda

(alla bilder är lånade från www.ilva.se)

Kommentarer
Postat av: Russin

de stolarna har vi i köket.. stora alltså, haha.. har kollat på dom till stinas rum också, rosa.. håller med dig om mattor till tjejrum.. till killar finns en massa olkia med bilar, och vägar och monster och allt möjligt.. visst kan ju tjejer har bilmattor ochkså.. men tror inte stina vill ha det, hon är ju en rosa prinsessa juuuu..;) haha.. nu har stina två runda prickmattor från ikea.. trevlig helg..:)

kram

2008-11-29 @ 09:51:18
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0