Planlösning

Tänkte jag skulle lägga ut planlösningen på vårt hus, denna bild är tagen från Onsalavillans hemsida.
Nedervåningen stämmer nästan helt förutom att vi har ett fyrkantigt burspråk i köket istället för ett
sånt som är på bilden.



Övervåningens allrum tyckte vi var lite väl tilltaget så eftersom vi hade större behöv av sovrum så delade vi av allrummet och fick 2 lika stora sovrum till som är på andra sidan, så från att ha varit ett hus på 6 rok blev det på 8 rok. Bra då alla 4 barnen kan få eget rum på övervåningen och med gemensamt allrum för tv och tv-spel.



Det får bli allt för nu!

Kommentarer
Postat av: Russin

hallåjsan..:)

mycket bra planerat hus.. helt i min smak, om jag nu skulle bo i ett nybyggt hus..:) mitt drömhus är ett gammalt trähus från tidigt 1900 tal..:) lite snett och vint.. haha..

2008-11-17 @ 16:19:43
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

oh stort och bra ju =)

Hade nog med gjort som ni,sovrum istället för allrum!

Toppen!

Kram

2008-11-18 @ 11:23:01
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0