Helgen

I helgen har vi som vanligt inte gjort allt för många knop.
Jag slutade jobbet 19.00 i fredags och var väl hemma vid halv 8 så resten av kvällen spenderades i soffan.
I lördags var vi bara hemma och städade, som vanligt.....sen storhandlade vi i på eftermiddagen. Brukar alltid storhandla på WIllys i vanliga fall men de är ju såå mycket roligare att handla på MAXI. Vet egentligen inte vart de e billigast, inbillar mig ju att WIllys ska va så billigt men jag vet inte, tyckte inte det blev så fasligt dyrt på MAXI heller. Handlade ungefär detsamma som vi brukar handla på WIllys inkl blöjor och endå slutade det bara på 1200, vilket känndes okej. Så kanske ligger MAXI bra till iaf? Ska spara kvittot och jämför lite inna vi bestämmer oss för var storhnslingarna ska ske framöver:)
Det gär ju lite mat med 2 vuxna och 4 barn i familjen så...

I går var vi ute och fixade lite, klippte även gräsmattan för sista gången, hoppas jag.
Sen fick vi även tummen ur, så maken åkte till byggmax och inhandlade lite grejor och sedan satte han igång att såga, och jag ¨målade. Vad det blev får ni se senare då vi fått dit det på sin plats, kan iaf säga så mycket som att det ska sitta i hallen:)

Nu ska jag röja lite här hemma medans jag väntar på larmgubbarna som ska komma och fixa med vårt larm IGEN!
Det e helt konstigt, det funkar som det ska men det slår ut den vanliga telefonen samt att det ringer upp larmcentralen stup i kvarten, och debiterar oss räkningar på tusentals kronor:(
Skulle tydligen komma en ny kille så vi får se han han kan få bukt med det?

Återkommer med kort på vårt mästerverk senare:)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Teknikens underverk är fantastiska när dom fungerar som dom ska.



Som medlem på gratissajt får du mängder av gratis prylar, men det är inte allt. Just nu kan du vara med och tävla om följande prylar: Nintendo Wii, Eee PC900, Sony Ericsson G502 Champagne, iPod Nano 4GB mm. För att vara med i tävlingen behöver du bara registrera dig här http://www.gratissajt.se/?r=935. Du får 50 poäng direkt.

2008-10-23 @ 13:55:21
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: mamma russin

tack så jättemycket för tipset.. men det är slut där.. :( ska nog maila och höra när och om hon får in mera... ja det verkar vara väldigt popis..:)

hur gamla är dina barn??

kram

2008-10-26 @ 20:03:56
URL: http://enburkrussin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0