Lilla Ms rum

De andra barnen har fått eget rum när de fyllt 1 år och så är det väl även tänkt att det ska bli för henne.
Grejen är bara den att det rum som hon ska ha är det rum som förnärvarande är vårt sovrum.
Eftersom hon inte var påtänkt då vi flyttade in så har vi beige tapet i detta rum, vilket inte är så upplyftande färg i ett barnrum, vi måste alltså först tapetsera om!

Är innne på en rosa tapet med stora vita stjärnor från Midbec på ena väggen och sedan ta antingen vita eller helrosa tapeter på de andra väggarna, Detta är den med stjärnorna iaf


Till detta hade jag tänk ha vita möbler, hon har en vit spjälsäng från babyproffsen just nu sen tänkte jag köpa 2 vita byråer från ikea och stolar och bord från www.ilva.se, sen även ställain det skåp jag visat i ett tidigare inlägg.

Sen har det ju blivit så populärt med väggord och jag kan ju inte va sämre, vad tror ni om dethär?

Jag är VÄLDIGT ombytlig av mig men jag har funderat på detta ett tag o det känns fortfarande rätt!:)
Så nu återstår bara att ta tag i det hela o få det fixat, vi får se om vi hinner med det till hennes ettårsdag?
Min mamma kommer ner i början av december och stannar till efter jul, kanske vi kan få gjort lite då om vi har tur.
Man får ju passa på då man kan få lite barnvakt, de e absolut inget vi har för mycket utav!

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma russin

ja vad spännande jag ska hålla kik efter smycket..:)

låter som att det kommer bli jättefint på Ms rum.. :) stina fick ta sin stora systers gamla rum och där satt rosa rosiga tapeter.. så de passar jättebra.. det jag kan att det blir väldigt "rosigt" och tycker så här i efterhand att vi var dumma som inte tapetser vit och tog det rosiga som fond.. hmm, lätt att var efterklok..haha.. men stina använder inte sitt rum annat än att hon någon gång sover middag där.. då det är på undrevåningen och vårat sovrum är på övervåningen.. så byter vi blöjor där förstås..:)

ha det gott ..

kram

2008-10-28 @ 14:05:13
URL: http://enburkrussin.blogg.se/
Postat av: Miian

vilken underbar tapegt,och väggorden är ju klockrena!

2008-11-04 @ 10:38:17
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0