Måndag o deppdag

Så var det månadg igen,denna helgen bara flög iväg.
Lördagen gjorde vi inte så mycket alls på, jag var iväg o köpte lite pärlor o grejor mitt på dagen och sedan var vi och handlade lite mat men det var nog i princip allt.
I går jobbade jag extra 9-16 så då gick ju dagen åt till det för min del medans resten av familjen tog det lugnt hemma.
Efter jobbet mötte jag upp resten av familjen hos svärföräldrarna där vi lämnade tillbaka deras bil vi lånat då våran inte fungerade, Där blev det lite fika o sen hem igen för att läga alla trötta och lite febriga barn.

Nu är klockan 10.30 och jag har redan hunnit varit ute och åkt med bilen, O skulle till tandläkaren så det vara bara att packa in de anda barnen och åka och hämta honom på skolan för en tripp till tandläkaren och sen tillbaka igen.

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, solen skiner för en gång skull ute så ut hade ju inte varit fel att gå ut, en sånhär gång saknar man verkligen vänner som man kan hitta på saker tillsammans med.
Har föröskt hitta på saker med grannen som har en jämnårig bebis men ja jag vet inte, det funkar bra de gånger vi gjort saker tillsammans men om inte jag ringer på o frågar så blir det inget. I dag tex såg jag henne som så många gånger förut gå förbi vårt hus och bort till en annan längre bort på gatan, o ni ska inte tro dom frågar om jag vill följa med på promenad, nejdå..:(

Lika bra o flytta ut i en stuga i skogen, ingen skulle sakna en endå.....kommer inte ens ihåg då någon ringde mig/oss senast och frågade om vi skulle hitta på något, måste va flera år sedan?

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0