Bil?

Den senaste tidens tankar har inte gått i inredningens tecken utan snarare bilens.
Men 4 små barn i bilen behöver vi verkligen en ny bil men nu känns det som vi står o trampar bara, hittar ingenting:(
Var och kikade på en WV Sharan i måndags men försäljaren trodde nog vi var helt blåsta eller nåt för han försökte verkligen lura av oss våran egen bil till en struntsumma. Sen försökte han även få det till att vi var tvungna att skriva på dår och då för dagen efter skulle det inte vara samma pris på bilen, men den lätta gick vi givetvis itne på utan sa att vi hör av oss om vi är intresserade menhan tycktes inte förstå det utan har ringt oss inte bara en utan 2 gånger denna veckan för o försöka få oss att köpa bilen.  Jag menar att köpa bil e ju inget man gör varje dag o inte e det småpengar vi snackar om heller utan snarare nästan 300 000!!! det vill man ju gärna fundera över innan man skriver på.


Nu skiner iaf solen och jag ska slita mig från bytabil.com och bege mig ut för att plantera lite ljung som jag kom över billigt, sommarblommorna börjar verkligen se för tråkiga ut.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0