BVC och surkärring

I dag tog jag med mig de 3 minsta barnen för att väga och mäta lilla M. VI promenerade dit vilket gick över förväntan, 3½ åringarna brukar annars va lite bekväma av sig så går vi hela familjen någonstans så åker dom gärna vagn.
Men somsagt dom gick hela vägen både dit och tillbaka utan gnäll. Vågen stannade iaf på 8690 gr och hon är 70 lång, börjar bli stora tjejen.
På hemvägen somnade hon i vagnen och sov sedan på altanen i över 2 timmar medans de andra kikade lite på tv och jag slösurfade. Nu har O kommit hem med en kompis men tvärr blir det ju fel hur man än gör:(
Han undrade om dom kunde komma in och leka och visst sa jag det går bra, men eftersom både pappa och E ligger och sover däruppe bad jag dem vara hör nere i lekrummet tills dom vaknat (c:a 45) minuter, men det gick uppenbarligen inte för sig för hans kompis utan han gav mig en sur blick och cyklade hem, visst jättetråkigt för O men samtidigt måste ju pappa och E få sova. Så hur man än vrider o vänder på sig så blir det fel, enligt barnen i dag så ska man bara svara ja på alla frågor och råkar man gå emot hur dom tänkt så e man en surkärring, jaja, jag får va det i dag då:)

Nu väntar en blöja på att bli bytt.....

Kramkram

Kommentarer
Postat av: MO

Hejsan på dig

Tack så jättemycket för din kommentar hos mig o för ditt tips....blir så sugen på att handla nya tyger o sy lite nytt till fönstrena...blir så varje höst tycker jag..

Jo jag vet, har själv tre barn men den minsta är 13 så först nu börjar vi kunna göra lite sådant...ja hon kommer ju vara hos mormor o morfar men killarna 16 o 17 år, de ska vara hemma (får ju anlita dem som hundvakt), ha en fin dag

2008-09-18 @ 15:25:24
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Miian

nu såg jag ju hur gamla tvillingarna är,men minstingen?

2008-10-09 @ 19:46:40
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0