IKEA

I dag kom vi oss iväg till IKEA, har fått ett överskåp av svägerskan som jag ska såga av den nedersta delen som egentligen ska fästas i underdelen. Så istället för underdelen ska jag nu sätta ben och sedan tapetsera innuti skåpet.
M ska få det i sitt rum sedan, och då tänkte jag försöka ha hyllplan på ena delen och sen om det går sätta en klädstång på den andra för att hänga in klänningar och lite finare kläder.
Sen blev det givetvis lite annat som slank ner i vagnen, de sedavanliga värmeljusen, några ramar och även vita nya gardiner till vardagsrummet.
Ska se om jag kan få tatt lite bilder båd på gardiner och skåp lite senare, allt beror på hur samarbetsvilliga barnen är:)
Nu är det dax för lite sen lunch tror jag minsann

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0