Mamma kommer=städa

Ja i dag kommer min mamma ner för att fira O som fyller 7 år på söndag. Samtidigt ska hon nu under 2 veckor passa lilla M då vi jobbar, ska bli skönt så gubben kan få sova ordentligt efter att han jobbat natt. Förra veckan sov han då hon sov, vilket på onsdagen gick över förväntan då hon sov från straxt innan 9 till 12:30, torsdagen var värre, han la henne lite för tidigt och därmed sov hon bara 2 timmar, men som tur var så var han föräldraledig natten mellan torsdag och fredag så det gick endå.

Så här städas det, men inte fasen ser det bättre ut för det!?
Tycker jag springer runt med saker o lägger dom där dom ska ligga, dammsuger o dammtorkar men sen hinner jag bara vända ryggen till så e det lika stökigt och dammigt igen, jag blir tokig, känns som vi aldrig kan säga att vi har städat klart, sjunka ner i soffan o njuta.

Känner ni också så?

Sen att jag har en gnällig bebis på armen gör ju iof inte att saker o ting går fortare.
Hon har börjat få sin första tand så de e gnälligt mest helta tiden, stackarn.

Får ta henne, återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0