Skåpet

I dag har varit en lugn dag, behövde verkligen ta det lugnt efter en ganska fullspäckad helg.
Började dagen med ett återbesök med A hos sjukgymnasten, vilket gick jättebra.
Möte sedan upp Emma och lilla Lukas som följde med oss hem och åt lunch, lekte och surrade.
Började sedan att städa ur bilen så vi kan få lagt ut den på blocket, men gud vad mycket skrymslen o vrår det finns, vi får fortsätta i morgon...

Tänkte ni skulle få se skåpet jag skrev om i tidigare inlägg, blir lite före och efterbilder.
Skåpet är inte klart för inflyttning i Ms rum men nog för att stå i lekrummet, baksidan innuti skåpet ska tapetseras med fondväggstapeten hon ska ha i sitt rum, när vi bestämt vilken...sen ska jag byta ut knopparna till nåt mer gulligt, vad tror ni om typ rosa kronor eller nåt?



EFTER, vi har sågat av underdelen och satt på ben istället



En lite bit påväg, tror tapeten och nya knoppar kommer göra hela skåpet, uppdaterar då det är klart och står på sin plats.

Kramlram

Kommentarer
Postat av: Emmy

hej vilken rolig blogg här måste jag kika :) tack för tipset om happyland, men har nog inget i närheten? har aldrig hört talas om det nämligen ;)

bor i stockholm.. men jag ska googla lite :)

2008-09-25 @ 07:16:25
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0