Drottning Silvias barn sjukhus

dit är Erik påväg med Moa nu.

Var ju iväg en sväng på förmiddagen för att hämta mattan, men som tyvärr inte hade kommit.

Köpte med mig vätskeersättning hem och den fick vi i henne ganska bra, köpte även risifrutti blåbär, fick en par skedar av detta också.

Vi gjorde oss lite lunch, Moa satt vid bordet med oss men var jätteblek och orkade inte mycket.

Sen går det en par minuter och sen var det stackars Oscars tur igen!!!!!

Oscar sitter på kortsidan med moa tillhöger om sig.
Hon gjorde en kaskadspya rakt på Oscar, som om det inte räckte med den hon la i hårt på honom i tisdagskväll.
Stackas moa tittade på honom och undrade varför han var så grinig på henne:)

Hör att det samtidigt brakar till i blöjan så jag tar med henne till tvättstugan för att byta blöja och då ser jag att hon är blå om hela fötterna och halva benen...

Ringer sjukvårdsupplysningen som tycker vi ska åka in direkt!
Så nu är dom påväg, jag stannar hemma med de andra då vi somvanligt inte har någon som kan ställa upp och passa en stund, blir så jäkla trött.

Hoppas dom får komma in fort nu bara, så tröttsamt att sitta där uppe i flera timmar.
Anledningen att det tar flera timmar är ju tyvärr att folk tycks tro det är dit man åker för ALLT, jag menar har man en förkylning, hosta eller Öroninflammation, funkar det minst lika bra att uppsöka en närakut eller VC.

Nu ska jag gå och se vad huliganerna gör på ovanvåningen, dom snackar ¨något om att sova i allrummet hör jag

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

de gör båda hörseltesten här hos oss.. både på sjukhuset och nu på 8 månaders...



men gud så synd om oscar och få spyor på sig..

hoppas det går bra för moa på sjukhuset..



kram

2009-02-05 @ 15:27:46
URL: http://enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Emelie

USCH vad läskigt!!!!

Jag hoppas verkligen att de undersöker henne ordentligt nu, hon måste vara helt slut stackaren.

Det där låter inte som någon vanlig magsjuka.

Kram kram!!

2009-02-05 @ 15:56:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

ja visst var den fin.. jag älskar klädseln.. :)



hur är det med moa?? är hon hemma igen eller??



tänker på henne, lilla gumman...



kram

2009-02-05 @ 21:48:37
URL: http://enburkrussin.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Åh, hur är det med henne???

Kram kram

2009-02-06 @ 08:43:50
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0