En vanlig dag..

Ja i dag ringde klockan som vanligt 5:30, så fruktansvärt trött efter att Moa fick ett ryck vid 01 och vägrade somna om förrän 04:30. Läg och drog mig i en kvar men sen var det snaba rycks med at få upp alla barnen och få på dem kläder för att hinna till dagis til kvart över 6.
Eftersom det snöra nån cm i datt var vi tvugna att sofa av bilen innan vi kunde åka men jag tyckte endå vi hade bra fart, 25 över 6 svängde vi in på dagis och 5 minuter senare var jag påväg mot jobbet.

Jag vet inte om det bara gäler mina barn men dom fungerar bäst under lite press:)
På morgonen vet dom att det är lite stressigt å då e det väldigt sllan som dom kränglar faktiskt.
Himmla skönt, den som e grinigast om morgnarna är tyvärr jag:(
Får hejda mig själv många gånger där det morgonislskan humöret vill ta över:)

Efter jobbet i dag ska jag hem och "fredagsstäda" Jobbar ju annars hela fredagarna men är ledig denna veckan så tänkte det kunde va skönt at ha gjort det och då kunna ängna morgondagen åt något roligare.

Funderar på om man ska leta fram badkläderna och dra till badhuset.
Perfekt att åka dit på en fredag då det inte är lika mycket folk som på helgen.

Sen har vi ett litet problem, vi är sugna på att göra av med lite pengar men kan inte bestämma oss på vad, I landsproblem jag vet...

Det vi funderar på är iaf

En ny kamera Canon eos 450 d
En plattv till vardagsrummet
Utlandssemester för hela familjen

Vad skule Du välja?

Vi har givetvis tusen andra grejor att lägga pengar på ockdå men kännde för lite lyx, det är absolut inte ofta vi unnar oss något.

Nu måste jag jobba lite...


Kommentarer
Postat av: MammaRussin

hallå..

göra av med lite pengar!! helt klart utan att ens fundera på vad så skulle jag fara utomlands.. annars kameran..



ha det bra.. kramkram

2009-02-19 @ 11:17:50
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0