Fredag

Inte heller i dag har jag varit utanför dörren, huvudvärken håller i sig så jag har lufsat runt i ett par alldeles för stora byxor, en gamal T-shirt och tofflor hela dagen.
Ingen vacker syn men ibland är det så skönt att inte behöva fixa till sig.

Vad stackarna som kom och köpte en av våra byråer som jag lagt ut på blocket tänkte vill jag inte ens fundera på:)
Men ringer man typ 2 minuter innan man kommer så får man ta det som det är....

Har försökt plocka lite här hemma mellan varven jag legt och slappa på soffan, blev ingen riktig fredagsstädning men gubben drog en sväng med dammsugaren och jag har rensat på bord och bänkar, nu fattas det bara ltie fina tulpaner på borden men dom får jag nog vänta med till jag själv orkar mig ut, gubben har köpt hem blommor en gång sedan vi träffades för 11 år sedan, och det var då han friade:)

I kväll har vi lyxat med att äta fondue, eller hur det nu stavas.
Riktigt gott var det iaf, aldeles för sällan man äter det!!!

Är jag bättre i morgon ska jag nog få gubben till att åka och köpa vit färg så vi kan börja måla i Moas rum, är ltie sugen på att få upp tapeten men målar nog först för o slippa kladd.



Sen dendär fatboyen, jag vet inte vad jag ska säga, jag både hatar och älskar den på samma gång.
Den är jätteskön att sitta i och är skitsnygg men den har tyvärr blivit barnens nya lekplats, det hoppas och klängs och grejas. Ni kan ju tänka er själva hur det blir då 3 killar ska hålla på....ljudvolymen är på hösta volym och det grinas och skriks om vartannat, vad gör man? Kan ju inte gärna ställa in den i garderoben heller, det blir dyr garderobsfyllning...

Men samtidigt så är det så mysig, det tycker iaf Moa



Ha en fortsatt trevlig kväll, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0